anthony hamilton

Nåja, total musikkarantän var det inte eftersom jag spelade piano flera timmar om dagen.

Vill egentligen inte göra reklam för P3 Soul men den delen av det förra avsnittet som handlade om Anthony Hamilton var bitvis intressant, så lyssna fort om ni missade det (
http://www.sr.se/p3/soul). Han pratar bland annat om hur han velat undvika att framstå som sexsymbol och vilket ansvar han har för att höja rösten inför det som är skumt. Imorgon ska det visst handla om Jill Scott så jag k a n s k e lyssnar då med.

/Alva

Kommentarer
Postat av: A

Varför inte göra reklam för p3 Soul?

2006-08-29 @ 08:59:26
Postat av: Alva

Jag har personligen aldrig tyckt om P3 Soul. Jag tycker inte om Nileskärs intervjuer. De går ut på att han bestämmer sig för vad han vill att artisterna ska säga och så får han dem att säga det. Jag tycker inte att det blir särskilt intressant.

2006-09-01 @ 22:01:00
Postat av: Coach Outlet

I’m still waiting for some interesting thoughts from your side in your next post thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback