Special occassion

image34

Såhär fina var MJB och hennes man när de gifte sig.

Jag har ägnat förmiddagen åt att göra en mapp med massa dansmusik till bröllopet. Det vore ju kul om man kunde få in lite låtar med bröllopstema, och hittills har jag kommit på följande:

Lil' Mo ft Fabolous - 4 ever
Fertile Ground - On This Day
Karen Bernod - The Rest of My Life

Tolkar man temat lite fritt kan man även få in:

Mary J Blige - I Found My Everything
Amel Larrieux - Make Me Whole
Syleena Johnson - Special Occassion

Men det känns som att jag glömmer massor ... Jag har nog fokuserat på de bittra och tragiska låtarna och inte lagt de harmoniska på minnet. Minns till exempel hur sur och dissig jag var när Kindred kom med sin happy couple-soul ... Men det finns väl hundratals bröllopssoullåtar?! Hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback