Mary J in the kitchen

MJB

En sak som är hur bra som helst med att inte ha CD/vinylspelare eller dator i köket är (förutom alla bra P1-program! Min korridorare i Oslo, Banda Kula, sa om SVT att "whenever I put on Swedish television I have the chance to learn something". Det stämmer ännu bättre in på P1. Tyvärr har de för lite soul för att få mer utrymme här än denna i och för sig rätt långa parentes) att jag har börjat lyssna på en massa gamla band som ofta är både bra och roliga. De senaste dagarna har jag lyssnat på Mary J in the kitchen, ett band jag spelade in åt Elin när hon hade flyttat in i sin lägenhet i Sandsborg. Så småningom fick jag alltså tillbaka det, för att hennes bandare hade gått sönder, och nu flera år senare har det kommit till ro i mitt nya kök efter att ha samlat damm alldeles för länge.

Men nu ska jag nog spela in ett nytt köksband. 

/Alva

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ge mig låtlistan! :D

2006-09-01 @ 19:35:56
Postat av: Alva

Har inte hunnit börja än... Tipsa mig om låtar!

2006-09-01 @ 21:58:13
Postat av: Agnes

På Mary-bandet menar jag :)

2006-09-02 @ 13:50:09
Postat av: Alva

Ah... Postar den senare, nu ska jag kolla på Match Point. :)

2006-09-02 @ 20:29:28
Postat av: Anonym

Ok, här:

A.
Mary's joint
Can't knock the hustle (Jay-Z w MJB)
My Life
Real Love
Day Dreaming
The Message (Dr Dre w MJB)
I Love You
Seven Days
Sexy
Testimony

B.
Mary Jane
Confrontation (Funkmaster Flex & Big Kap w MJB)
Come Close (Common w MJB)
Your Child
The Love I Never Had
I'm Goin' Down
No More Drama
Not Gon' Cry
Natural Woman
Time
Slow Down

2006-09-02 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback